هیئت عشاق العباس

با سلام و احترام به وبلاگ هیئت عشاق العباس خوش آمدید.

 

ما همه سرباز توایم خامنه ای

از این به بعد تمامی مراسمات هیئت از جمله :

مراسم هفتگی (شب های جمعه )

مناسبت ها


برای دانلود یا دریافت برای شما قرار داده خواهد شد .

ضمنا ما آماده ی تبادل لینک یا لوگو  با همه ی وبلاگ های مذهبی و ارزشی هستیم .

در پناه حق

 

عید مبارک

عید سعید فطر را به همه بازدیدکنندگان تبریک می گویم .

دانلود بازی شاهین نجفی

در ایام شهادت امام علی النقی علیه السلام و در واکنش به تقدس زدایی و هتک حرمت امام دهم شیعیان، حضرت علی نقی ، امام هادی علیه السلام توسط شاهین نجفی ملعون، و اثبات ارتداد وی بر اساس حکم مراجع تقلید، بازی فلش « شلیک به مرتد » توسط مؤسسه هنر ناب اسلامی تولید شده و به صورت رایگان در اختیار عاشقان امام نقی (ع) قرار می گیرد.

جهت اجرای این بازی بر روی این لینک کلیک نمایید.


(برای اجرای این بازی ، می بایست نرم افزار فلش پلیر بر روی دستگاه شما نصب باشد.)

خواهشمند است به منظور اعتراض به رفتارهای اهانت آمیز در فضای مجازی نسبت به بازنشر گسترده این بازی ، اقدام فرموده و با درج لینک این صفحه ، ما را برای تولید بازی های فلش ترغیب نمایید.

جهت مطالعه توضیحات این بازی بر روی این لینک کلیک نمایید.

جهت دریافت ( دانلود ) این بازی بر روی این لینک کلیک نمایید. (حجم فایل: 2.87 مگابایت)

بسیار مهم و فوری

خبر بسیار بسیار مهم حتما بخوانید

سلام دوستان. از یه منبع معتبر خبری نقل شده.  خیلی مراقب باشید خیلی ها گرفتار شدن. تو 2 روز بیشترین شکایت را در فتا (پلیس سایبری) داشته
 
*قابل **توجه کلیه کسانی که با اینترنت سروکار دارند، مثل یاهو،هات میل و آ او ال. * * این اطلاعات را به هرکس که با اینترنت سروکار دارد برسانید. ممکن است نامه ای **معمولی و به ظاهر بیخطر با موضوع **Here you have it** به شما برسد.*
*اگر آن نامه را باز کنید یک پیام روی صفحه مانیتور ظاهر می شود که* *نوشته "حالا دیگر دیر ست.* *زندگی شما دیگر زیبا نیست. البته این متن به انگلیسی و به این صورت ظاهر می شود
* *
It it's too late now. Your life is no longer beautiful ...*
*پس از آن تمامی اطلاعات و هرآنچه در کامپیوتر دارید از بین می رود و فرستنده* *ایمیل به نام، ایمیل و رمز عبو شما دست پیدا می کند. این یک ویرس جدید است که ** از عصر روز شنبه در شبکه اینترنت در حال چرخش است.
آ او ال وجود این ویروس را**تائید کرده و ویروس یاب های موجود قادر به دفع این ویروس نیستند.**این ویروس توسط یک هکر که خود را مالک زندگی می نامد ساخته شده است.**لطفاً این ایمیل را برای کلیه دوستان آشنایان بفرستید و از آنها نیز بخواهید* *که آن را برای دوستان خود ارسال کنند* *اسنوپس نیز این گزارش را تائید کرد

واکنش مداحان در رابطه با این هتاک مرتدد

پاسخ عبدالرضا هلالی به شاهین نجفی :
هلالی در ادامه خطاب به شاهین نجفی تاکید کرد: آن طرف این کره خاکی که هیچ، بری توی ماه هم میایم سراغت و باور بکنید که این کار را هم می کنیم و به امام حسین(ع) قسم ما فقط منتظر دستور مراجعمون هستیم. نقی نامی که فخر آسمان است تلفظ کردنش خط دهان است ز القاب امام هادی ماست امامی که عزیز شیعیان است امام ماه روی باوقاری که جد حضرت صاحب زمان است زلال چشمه های او پاک تر از همان نهری که در جنت روان است نقی چون مظهر پاکی ست نامش برای قرن آسوده گران است به نام مادر آیینه سوگند همان که صبح چشمش جاودان است نخواهد از نفس افتاد این عشق که از هادی به قلب عاشقان است به کوری دو چشم آن حقیری که از فرط حقارت بد دهان است به هر دیوار این دنیا نوشتیم نقی زیباترین نام جهان استبرای دانلود مداحی رو لینک زیر کلیک کنید.دانلود با لینک مستقیم پاسخ کربلایی جواد مفدم به شاهین نجفی هتاک :     جلسه هفتگی ۹۱/۰۲/۲۷ با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت بین الحرمین تهران اجرا شده است ای فراری ای نجس ای خوک پست  …..    ای فراری ای نجس ای خوک پست ای حرامی کافر شیطان پرست   …..        ای حرامی کافر شیطان پرست بر امام هادی شیعه اهانت کرده ای !   ….. گردنت را حضرت عباس ما خواهد شکست گردنت را حضرت عباس ما خواهد شکست …..   گردنت را حضرت عباس ما خواهد شکست دانلود با لينك مستقيم | لينك كمكي | لينك كمكي فرمت : MP3مداح دیگر در این رابطه خوانده :می توانید دانلود کنید هر کی با آل علی در افتاد -ایل و تبارش ور افتاد (  در جواب اهانت حتما دانلود کنید )

عکس های طراحی شده در رابطه با شاهین نجفی

با هر یک نگاه به هر عکس یه لعنت الله بگویید.


یا منتقم


یا منتقم


حسن جان حسن جان حسن جان



حسن جان حسن جان حسن جان



یا صمصام المنتقم

حسن جان



یا صمصام

حسن جان



شاهین نجفی را می کشیم


حسن جان


به خواسته برخی عکس حذف شد .

بیانیه هیئت الرضا در محکومیت توهین به مقدسات و ذوات معصومین(علیهم السلام)


اعوذبالله من الشیطان الرجیم

یعرف المجرمون بسیماهم فیوخذ بالنواسی و الاقدام/سوره مبارکه رحمن آیه41

پس از بسم الله الرحمن الرحیم، سرآغاز هرکلامی برای ما سلام بر حضرت بقیه الله است.

ودریغ که در هر سلام،شرمندگی و خجلان ما نیز بیش تر از پیش است.که در عصر غیبتش نبودیم آنچنان که می بایست، و در اثر سستی ها و کژیهامان ، تنها و تنها شاهدیم ، بر مصائب شیعه و این نیست مگر کوتاهی ما!...

و چون ظهور منجی مان در اثر غفلت ما به تاخیر افتاد، هر آینه فتنه ها بیشتر شده و ظلم و تعدی از حد خواهد گذشت تا بدانجا که سردمداران کفر و جهل که در حلقه شیاطین مسخرند در آستین کوتاه قامتان وهابی و دجالان سلفی ظاهر شده تا بر چهره آفتاب اسائه ادب نمایند.غافل از آنکه

یریدون لیطفئو نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون/سوره مبارکه صف آیه8

این روزها شاهد تعدی و گستاخی بی شرمانه و متعدد به ساحت ربوبی امام عصر(روحی فداه) و ائمه طاهرین که مظهر اسماءالله اند هستیم،چه نوادگان سقیفه بنی ساعده در پوستین های نخ نما شده و با رسانه های معلوم الحال در پی اشاعه و ترویج توهین به محضر امام رئوف و گنبد مشعشع و ملائک پاسبان ایشان و هتک محضر مقدس امام هادی(علیهما السلام) هستند.

این سلسله اقدامات برنامه ریزی شده از چشمان تیزبین سربازان شهادت طلب حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) مخفی نمانده و نیست و بی شک بغض فروخورده و انقلابی شیعیان و محبین اهل بیت عصمت و طهارت با اشارتی از سوی مقام عظمای ولایت و سایر مراجع معظم تقلید به طوفانی خواهد انجامید که تار و پود انسان های بی ریشه و فراری و ضد انقلاب و امام را از هم خواهد گسست تا دیگر حتی فکر تعدی نیز در سر نپرورانند.

هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا ضمن عرض تسلیت به محضر ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی) اقدامات ننگین صورت گرفته که موجبات تالم خاطر و دردمندی امت حزب الله و شیعیان و محبین امیرالمومنین(علیه السلام)گشته است را محکوم نموده و خاطر نشان می سازد که پس از کسب تکلیف از مراجع عظام تقلید، اقدامی درخور و شایسته در این خصوص به انجام خواهد رسانید.

لازم به ذکر است که  هرگونه توهین و جسارت به مقام منیع و شامخ بزرگان دین نه تنها از نظر شرع مقدس اسلام مذموم است که بر طبق بسیاری از کنوانسیون های حقوق بشر از جمله اعلامیه حقوق بشر ملل متحد مصوب 1948 ، ماده 19 کنوانسیون بین المللی مدنی و سیاسی ، کنوانسیون حقوق بشر مصوب 1969 ، اعلامیه کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد 1996 و بیانیه اجلاسیه سران سازمان ملل متحد در 12 دسامبر 2003 و بیانیه مصوبه اجلاسیه دوربان سال 2003 دربردارنده بندهای محکومیت توهین به ادیان و چهره های آسمانی می باشد.

                                                                                                                                                                                                        عبدالرضا هلالی

                                                                                                           20/2/91  - ساعت 4و40 دقیقه صبح

حکم اعدام شاهین نجسی (نجفی) صادر شد .

موهن به اهل بیت خونش مباح است .

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم

به لطف خدا و با دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته) مبنی بر فعالیت بیشتر در بخش جنگ نرم و فضای سایبر ، افسران جنگ نرم سپاه سایبری جهاد مجازی وب سایت خواننده ملعونی بنام شاهین نجفی که در موسیقی و سرود هایش به اسلام ، مذهب تشیع ، جمهوری اسلامی ، مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران توهین و فحاشی می نمود و حامی سرکرده منافقین و اشرار داخل کشور (میر حسین موسوی) می باشد و ارتباطات بسیاری با منافقینی همچون احمد باطبی دارد را فتح نمودند.
 

جایزه شیعه آنلاین برای کشتن خواننده ایرانی موهن

به گزارش شیعه آنلاین، «شاهین نجفی» خواننده ایرانی مقیم آلمان که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز به امام هادی علیه السلام روانه بازار کرده، به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.

در پی انتشار این آهنگ توهین آمیز، حضرت آیت الله شیخ «لطف الله صافی گلپایگانی» از مراجع عظام تقلید شیعه، با صدور فتوایی حکم جسارت کنندگان به امام هادی (ع) را اعلام کرد.

بر همین اساس حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پاسخ به استفتائی در مورد توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام، فرمود: چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشد مرتدند.

در همین حال پایگاه خبری شیعه آنلاین نیز برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ 100 هزار دلار جایزه تعیین کرده است.

گفتنی است یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، وعده داده که این مبلغ را به عنوان جایزه از طرف شیعه آنلاین به قاتل این خواننده موهن تقدیم کند.

چقدر حاضرید برای سر شاهین نجفی جایزه

بدهید؟
http://khoffash-landani.blogfa.com/ (کمپین خودجوش دانشجویی اعدام شاهین نجفی"خفاش لندنی")
 یا زهرا سلام الله ...

منبع : وبلاگ دختر مسلمان

تب خونریزی‌دهنده کریمه-کنگو

تب خونریزی‌دهنده کریمه-کنگو

تب خونریزی‌دهنده کریمه-کنگو یک بیماری حاد تب دار و خونریزی دهنده‌است که ازطریق گزش کنه ویا تماس با خون یا ترشحات یا لاشه دام و انسان آلوده منتقل می‌شود. بیماری اولین بار در سال ۱۹۴۴ در کریمه اوکرائین شرح داده شد ونام تب خونریزی دهنده برای آن اعلام گردید. در سال ۱۹۶۹ معلوم شد پاتوژن ایجاد کننده تب خونریزی دهنده کریمه کنگو مشابه همان بیماری است، که در سال ۱۹۵۶ در کنگو مشاهده گردیده‌است ازاینرو ارتباط این دو مکان و بیماری باعث اسم فعلی شد. CCHF در انسان بیماری شدیدی همراه با مرگ و میر حدود ۳۰ ٪ ایجاد می‌کند و شیوع بیمارستانی آن نیز بسیار بالا می‌باشد.

محتویات

عامل اتیولوژی

عامل بیماری CCHF ویروسی از گروه آربوویروس خانوادهبونیاویریده جنس نایروویروس که تحت عنوان ویروسهای بندپابُرد (arthropod-borne virus) می‌باشد.شایع‌ترین ناقل‌ها کنه‌ای به نام هیالوما می‌باشد.

اپیدمیولوژی

ویروس CCHF به وسیله کنه هیالوما منتقل می‌شود.مخزن ویروس در طبیعت اصولا کنه‌ها می‌باشد و گاو، گوسفند، بز وخرگوش نیز به عنوان مخزن مطرح می‌باشند. این ویروس از طریق تماس مستقیم با خون یا ترشحات بیمار، لاشه حیوان آلوده (انتقال به قصابها و سلاخها) سبب ایجاد همه‌گیری‌های ناگهانی می‌گردد. این بیماری بیشتر در مناطق صحرایی آفریقا، اروپای شرقی، خاور میانه عراق، هند، افغانستان، پاکستان، ایران و غرب چین مشاهده می‌گردد. شیوع بالایی از بیماری در بین پرسنل نظامی کارکنان بیمارستانها، کشاورزان و اشخاصی که با دام سروکار دارند مشاهده می‌گردد. بیماری در فصول گرم سال از اواخر فروردین تا اواخر شهریور (زمان رشد و تکثیر کنه‌ها) شیوع پیدا می‌کند. مواردی در بین اعضای خانواده بیمار و پرسنل پزشکی بعد از آلودگی با خون یا ترشحات بیمار رخ داده‌است. پرندگان به بیماری مقاومند (غیر از شترمرغ) لیکن می‌توانند با پخش کنه‌های آلوده باعث اپیدمی گردند. بیماری در حیوانات بدون علامت می‌باشد.

علائم بالینی

دوره کمون بیماری به طور متوسط چهار روز و حداکثر دوازده روز می‌باشد.معمولاً تا روز چهارم علائم غیر خونریزی مانند تب، سردرد، احساس سرما، خستگی درد عضلانی، پرخونی صورت، پرخونی ملتحمه و چشم، استفراغ و دردهای بالای معده می‌باشد. علائم خونریزی از روز چهارم شروع می‌شود که به صورت پتشی در مخاط دهان و پوست، خونریزی از لثه‌ها، بینی، معده، روده ورحم و زیر پوست ناحیه ساق پا و دستها ظاهر می‌شود. مرگ بیمار ناشی از شوک، کم خونی خونریزی شدید ریوی، عفونت منتشر و اختلال انعقادی داخل عروقی پیش رونده‌است.

مشخصات عامل

عامل بیماری ویروسی از خانواده Bunyaviridae و جنس Nairovirus است. این ویروس دارای پوشش پروتئینی (Envelop) است و قطر ساختمان ویروس nm100 - 85 است و از گروه RNAهای یک رشته ای است. (Enveloped Virion 85-100nm – Single Strand – negative Sense RNA) مقاومت ویروس در برابر حرارت کم است و در دمای 56˚C به مدت 30 دقیقه از بین می رود. بنابراین پختن گوشت و یا پاستوریزه کردن شیر باعث از بین رفتن ویروس می شود، ضمنا ویروس می تواند در خون به مدت 10 روز در دمای 40˚C مقاومت کند. ویروس در محیط اسیدی مثلا اسید استیک دو درصد (و یا محیط اسیدی ایجادشده پس از جمود نعشی) از بین می رود و همچنین در برابر هیپوکلریت سدیم یک درصد (Hypochlorite) و محلول دو درصد Glutaraldehyde و یا ضدعفونی کننده های فنولیک Phenolic 5 تا سه درصد، حساس است. صابون و مایعات یا مواد شستشو دهنده با اینکه ویروس از بین نمی برند ولی تا حدی ویروس را غیر فعال می کنند. با توجه به اینکه اسیدوزی که پس از چند ساعت از ذبح دام در جسد حیوان پیدا می شود. موجب از بین رفتن ویروس می شود در کشتارگاههای صنعتی لاشه دام به مدت 24 ساعت در فضای 4 درجه سانتی گراد نگهداری می شود تا ویروس از بین برود. فریز کردن گوشت در منزل در دمای منفی 1 تا منفی 4 درجه سانتی گراد نیز ویروس را از بین می برد.

روش تشخیص

در هفته اول بیماری و در مرحله تب می توان با نمونه گیری از خون ویروس را جدا کرد همچنین می توان ویروس را از نمونه های بافتی مثل بافت کبد، طحال، کلیه، غدد لنفاوی جدا کرد.

ویروس را می توان در کشت سلولی تهیه شده از بافت کلیه میمون کشت داد و یا توسط آزمایش PCR (Polymerase Chain reaction) اثر ویروس را در نسخه برداری معکوس Reverse Transcriptase مشاهده کرد.

به وسیله آزمایشهای سرمی نیز می توان به جستجوی آنتی بادی پرداخت از جمله می توان از آزمایشهایی نظیرE LISA، IFA (Immunofluerescense Antibody)، خنثی سازی ,Neutralizing ab CFT Compliment fixation test) ثبوت عناصر مکمل) استفاده کرد. معمولا پس از شش روز IgM قابل اندازه گیری است و تا چهار ماه در خون باقی می ماند ولی IgG را تا پنج سال می توان در خون بررسی کرد اما در حالتهای فوق حاد و مرگ آور در ابتدای بیماری معمولا هیچگونه آنتی بادی در خون (قبل از شش روز) قابل اندازه گیری نیست بنابراین تشخیص بر پایه جداسازی ویروس از خون و بافتها به روش کشت سلولی و یا تشخیص آنتی ژن ویروس بروشهای IFA, EIA و PCR (polymerase chain reaction) است.

همچنین با اندازه‏گیری SGOT و SGPT می توان به عفونت ویروس در کبد Viral Hepatitis پی برد معمولا در مبتلایان SGOT بالاتر از SGPT است.


درمان

اساس درمان حمایتی است و شامل تنظیم آب و الکترولیت و درمان اختلال انعقادی درون رگی پیش رونده‌است. توجه كنید كه درمانهای اختصاصی توسط پزشک انجام می‌شود.

پیشگیری

  1. بیمار مشکوک به CCHF باید ایزوله شود و با افراد خانواده و پرسنل بیمارستانی در تماس نباسد. کلیه وسایل بیمارستانی مانند ماسک، دستکش، روپوش، پیش بند، لوله‌های خون، سرنگهای استفاده شده و هر وسیله‌ای که با ترشحات بیمار درتماس بوده باید سوزانده شود.
  2. سمپاشی منازل و اصطبل‌ها جهت کاهش کنه‌ها
  3. مصرف مواد ضد عفونی جهت گندزدایی توالت‌ها، محیط آلوده به خون و ترشحات بیمار
  4. به دلیل اینکه متاسفانه دام بدون علامت است، باید از مصرف گوشت تازه خودداری شود و دام پس از ذبح تا ۲۴ ساعت در دمای منفی ۱ تا ۴ قرار گیرد تا ویروس های آن کشته شوند و پس از آن مصرف شود.

لازم به ذکر است که این بیماری واکسن ندارد.

هشدار بهداشتی: از خرید گوشتهای بازرسی نشده بدون مهر دامپزشکی (کشتار غیر مجاز) خودداری کنید.

منبع : ثامن زیست  -  ثامن زیست 1

الله

خدا جانم سلام

چقدر دوست دارم سلام را

سلامی که نام توست

سلامی که از توست و بر توست و سلامی که خود توست

چقدر دوستت دارم یا سلام

سلامی که پایانی ندارد

سلامی که خود، آغاز است و پایان1

"سلام هی حتی مطلع الفجر"2

سلامی تا جاودانگی

سلامی تا صبح رستاخیز و یوم قیام3

سلامی تا صبح رستن و تا صبح خیزش

خیزش راستان، رستایان و رستگاران

سلامی تا طلوع فجر و تا مطلع فرج

سلامی تا جاودانگی

سلامی که بقول استاد جانم تا ندارد...

...

سلامی که در شب قدر فرستاده میشود

سلامی در رمضان که قلب ماه‌هاست

و در شب قدر که قلب ماه رمضان است

سلامی که از قلب و بر قلب فرستاده می‌شود...

سلامی بر میهمان خدا

بر دعوت شده‌ی خدا

و بر میهمانی که دعای خدا را اجابت کرده...4

سلامی از سوی میزبان و صاحبخانه که تویی خدا جان

سلامی که نازل میشود

سلامی که تویی و به خانه دل می‌نشینی

ای سلامی که از دل بر می‌آیی و

ای سلامی که بر دل می‌نشینی

ای سلامی که همراه با فرشتگان‌ و روح‌ات بر دل نازل میشوی

بر دلی که خانه توست

و بر قلبی که حرم الله5 است ...

...

یا سلام چقدر دوست دارم چون تو، سلامی را ...

و چقدر دوست دارم سلام را، چون تویی سلام ...

و قلبی را که خانه‌ی توست

و دلی که منزل توست

دلی که محل ضیافت توست

دلی که حرم محرمان توست

دلی که میخانه عشق است و پیمانه‌ عشق است

و حرم ستر و عفاف ملکوت توست6

قلبی که غیر تو را در آن راه نیست

قلبی که محل نزول کلمه الله است

و قلبی که کلیم الله است

و میهمانی که خلیل توست

میهمانی که خواستار توست و خواستگار توست7

می‌آید برای مُحرِم شدن و مَحرم ماندن و مُحرَم بودن

و اینگونه نشان‌کرده‌ی توست و مال توست ای صاحبدل ...

"یا صاحبی و مولایی"

دوست دارم چنین قلبی را و چنین دلی را

که از کبر و ریا رسته و به کبریای تو پیوسته ...

...

دوست دارم دل را و اهل دل را

دوست دارم بیت تو را و اهل بیت تو را

...

خدایا ای قدردان و قدرشناس حقیقی

ای تقدیر کننده

یا شاکر و یا شکور

قدردانی و قدرشناسی را به ما بیاموز

تا اینگونه شب قدر را دریابیم

و تقدیر ما را در این شب قدر، تقدیر از خودت قرار بده

تقدیر ما را قدرشناسی و قدردانی و شکر بنویس

خودت چنانمان بساز که

قدردان باشیم و قدر تو را بدانیم

و چگونه بی مرحمت و عنایت تو می‌توان قدر تو را شناخت؟8

یا قدیر و یا مقدر ! 

بخواه که تقدیرمان تقدیر از تو باشد

و تقدیر کردن، تقدیر ما

شکر، سرنوشت ما

و سرشت ما شکر

...

خدایا بخواه میهمانی باشیم بر سر خوان لایزالی‌ات

میهمانی که گرچه به میهمانی‌ات می‌آید

شکارت می‌شود

و به طعام نام‌هایت

و به طعم شراب نگاهت

و به طعمه‌ی دعایت

اسیر می‌شود و تسلیم می‌گردد

و رام تو می‌شود

و هورام9و اهلی می‌گردد

لاجرم اهل تو، و اهل بیت تو میشود

و برای بزم عاشقانه‌ی تو

ذبح می‌شود و به ذبیح‌اللهی و ثاراللهی می‌رسد...

یا شاهد یا مشهود و یا شهید ...

تاکید ایران و روسیه بر حل و فصل مسایل دریای خزر

ایران و روسیه با بررسی روند تحولات دریای خزر و وضع کنونی مذاکرات کشورهای ساحلی، بر ضرورت تسریع در روند حل و فصل مسایل دریای خزر و توسعه همکاریهای منطقه ای تاکید کردند.

به گزارش پورتال خبری البرز  ، ایگور براتچیکوف رئیس هیئت مذاکره کننده جمهوری فدراتیو روسیه در امور دریای خزر که بمنظور رایزنی در خصوص مسایل دریای خزر به تهران سفر کرده است با محمد مهدی آخوندزاده نماینده ویژه کشورمان در امور دریای خزر دیدار و گفتگو کرد.

ادامه نوشته

توطئه قطر و اسرائیل علیه موریتانی

منابع مطبوعاتی در نواکشوت از طرح قطر و رژیم صهیونیستی برای سرنگون کردن دولت محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور موریتانی خبر دادند.

روزنامه الاخبار تحت عنوان کشف اطلاعات مربوط به طرح جریان های خارجی با هماهنگی رهبران سیاسی موریتانی برای سرنگونی رئیس جمهور، از جزئیات اختصاصی طرح نظام جایگزین پرده برداشت.

این روزنامه به نقل از منابع بسیار مطلع نوشت: رفتن نظام ولد عبدالعزیز دیگر یک آرزو برای سران مخالف یا تبلیغات سیاسی برای مانور جهت بدست آوردن دستاوردهای سیاسی نیست بلکه به حقیقت تبدیل شده است.


به ادامه مطلب بروید ...

ادامه نوشته

ولادت حضرت زهرا (س)





شعری تقدیم به مادر دو عالم :

                                        خـلـقـت کـائـنـات شــد، بـهـر وجــود فاطمه(س)
                                                      زنـده هـمـه جـهان شد از، یمن ورود فاطمه(س)

           پـیـش حـریـم حرمـتش، خیـل ملک کشید صف
                                                     از سـر شـوق جـمـلگی، مـحو سجـود فاطمه(س)


           رونق دین مـصطفی(ص)،هست به چشم اهل دل
                                                      هـم ز قـیـام فـاطـمـه(س)،هـم ز قـعــود فاطمه(س)


           از پس رحلت نبی(ص)، کس نزده ست در جهان
                                                      غـیر امـیـرمـؤمـنان(ع)،گـام به سـوی فاطمه(س)


           هـمـچو خـسی در آتـشش، قهـر خدا کشد همی
                                                      هر که کـند تـجـاوز از، حـق و حـدود فاطمه(س)


           بهررضای مصطفی(ص)،از ره مهر روز و شب
                                                      نام عـلی مـرتـضـی(ع)، گـشـت سـرود فاطمه(س)


                        در همه طول زندگی، بعد مـحـمـّد(ص) عـلـی(ع)               

                                                        با حسنین(ع) بود و بس، گفت و شنود فاطمه(س)


           هـست به دل مـرا کـجا، غـیر مـحـبـت عـلـی(ع) 
                                                      کـی بـه زبـان مـن بــوَد، غـیـر درود فاطمه(س)


تو را من چشم در راهم ...


بسم رب اباصالح المهدی

در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم / تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی / تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم

 ضمن عرض سلام و ادب خدمت عزیزان ...

تبریک عرض می کنیم به مناسبت فرا رسیدن میلاد اولین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی (ع) و وگرامیداشت روز پدر ... همچنین شروع ایام البیض و فرصت بندگی را به همه مشتاقان درگاهش تبریک می گوییم ...


تو را من چشم در راهم

آیا برای ظهور کاری کردیم ؟  /  آیا دعا کرده ایم آقا بیاد ؟  /   آیا تا حالا منتظر بودن رو تجربه کردیم ؟

من به عنوان یکی از دوستداران میلیون امام زمان (عج) به همراه وبلاگ نویس دیگری به نام دختر مسلمان طرحی رو برای اجرا گذاشتیم .

این طرح به نام .:: یک قدم تا ظهور ::. که برای ظهور هرچه زود تر امام زمان (عج) صورت گرفته است بخش هایی دارد

که عبارتند از :

1-     ختم قرآن برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (روزانه یک جزء)

2-     میلیون ها صلوات برای ظهور (هر چقدر محبتتون نسبت آقاست )

3-     احیا شب زنده داری در شب نیمه شعبان (توضیحات در پایین )*

و ارائه خدمات دیگر برای استفاده شما در وبلاگ ها ، رایانه ها و گوشی های همراه خود در 5 روز قبل و 3 روز بعد از نیمه شعبان  

زیبا آرایی وبلاگ ها و رایانه ها و گوشی های همراه با :

1-     دانلود والبیر های مهدوی

        دانلود مولودی های مهدوی

3-     دانلود تواشیح های مهدوی

4-     پیامک های مهدوی

5-     متن مولودی برای مداحان در نیمه شعبان

6-     استفاده از کد مولودی در وبلاگ

7-     تصاویر پس زمینه برای موبایل

داد     دانلود سخنرانی های مربوط به نیمه شعبان

 

·         توضیح گزینه سوم :

بر   برای توضیح کلیک کنید


لطفا برای همکاری در این طرح در بخش نظرات اعلام آمادگی کنید .(برای شادی دل امام زمان اطلاع رسانی شود )

 با تشکر از همکاری وبلاگ .:: دختر مسلمان ::.

وبلاگ های همراه این طرح :

1- دختر مسلمان

2- آرایش جان

3- کـــلـبـه بــیــداری

4- سوار صاعقه

پست ها در رابطه با ماه شعبان شروع شد.
توجه : روی عناوین زیبا آرایی کلیک کنید تا به صفحه ی مربوطه هدایت شوید .

احادیث حضرت زهرا(سلام الله علیها)

در این پست از وبلاگ، بیش از ۳۰ حدیث ارزشمند -از بی بی دو عالم حضرت فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)- در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم..

این مجموعه حدیث شامل متن عربی، ترجمه ی فارسی و سند معتبر برای هر حدیث می باشد..

جهت مشاهده ی احادیث به ادامه ی مطلب بروید..

ادامه نوشته

دانلود نوحه و مداحي ويژه ايام فاطميه - سری اول

الا طلیعه ی کوثر سفر بس است؛ بیا .... غروب غربت مادر سفر بس است؛ بیا

بیا که چشم براهت نشسته خاک بقیع ... به جان فاطمه دیگر سفر بس است؛ بیا

.....

با سلام و عرض تسلیت..

تو اين پست ۱۸ نوحه ويژه ی ايام فاطميه رو جهت دانلود كردن در اختیار شما دوستان فاطمي قرار دادیم تا انشالله استفاده کنید..

جهت دانلود نوحه ها به ادامه مطلب برويد..

 

ادامه نوشته

تبادل لینک و لوگو ویژه ی سایت ها و وبلاگ های ارزشی

بسم الله الرحمن الرحیم

جهت بالا بردن ترافيك سایت ها و وبلاگ ها شيوه هاي زيادي همچون:

ثبت نام در موتوهاي جستجوگر، تبليغات در سايت هاي معتبر و پر بازديد، ارسال ايميل هاي تبليغاتي، ليست شدن در فهرست هاي راهنما و ... وجود دارند..

در اين بين يكي از ساده ترين و البته موثرترين شيوه ها تبادل لينك و لوگو با سایت ها و وبلاگ هاي هم ردیف و همکار(همسنگر) مي باشد..

هیئت عشاق العباس در نظر دارد:

با تمامي سایت ها و وبلاگ هاي ارزشي(با هر مقدار بازديد و رنك) تبادل لينك و لوگو انجام دهد..

این عمل در جهت ترویج و معرفی فعالیت های فرهنگی، مذهبی، سیاسی و ... یکدیگر می باشد..

.

جهت تبادل لينك كافيست ابتدا اين پايگاه را با نام هیئت عشاق العباس لينك كنيد، سپس از طریق نظرات همین پست اطلاع دهيد؛ تا سایت یا وبلاگ شما را در قسمت پیوندهای بهشتی لينك كنيم..

.

جهت تبادل لوگو هم كافيست ابتدا كد يكي از لوگوهاي اين پايگاه را كپي كنيد و در قسمت مناسبی از سایت یا وبلاگ خود قرار دهيد، سپس ما را از طریق نظرات همین پست، مطلع كنيد تا لوگوي سایت یا وبلاگ شما را در قسمت لوگو همسنگران ثبت کنیم..

.

نکته: تبادل لينك و لوگو فقط با سایت ها و وبلاگ هاي ارزشي انجام مي پذيرد..

توضیح: ارزش به معنی هر آنچه که انسان را به سوی حضرت حق تعالی سوق دهد؛ خواه یک متن باشد یا یک خبر یا حتی یک عکس و ...

(تبادل لينك و لوگو با سایت ها و وبلاگ هاي ارزشي افتخار ماست)

لوگوی همسنگران

با توجه به حجم بالای قالب و مطالب وبلاگ، جهت جلوگیری از تاخیر در لود شدن سریع صفحه ی اصلی؛ لوگوهای همسنگران عزیز در این صفحه به نمایش در خواهند آمد..

 

      

 

 


                      


        



 

 

 

 

 ...............................................................

جهت تبادل لینک و لوگو با پایگاه فرهنگی - مذهبی هیئت عشاق العباس اینجا کلیک کنید..